Blog

Written by Tasos Askianakis

Το νέο, εντυπωσιακό και πιο premium Peugeot 308 θα έχει δύο plug-in υβριδικές εκδόσεις

“Επίσημη αποκάλυψη και από την Peugeot για το καινούργιο 308, που από όλες τις απόψεις και σε όλους τους τομείς κάνει σαφές πως πλέον τοποθετείται πιο κοντά στο premium τμήμα της κατηγορίας C. Αυτό το σηματοδοτεί τόσο η εντυπωσιακή του εμφάνιση με την εμφατική μάσκα που έχει στο κέντρο της το νέο λογότυπο της γαλλικής εταιρείας -υπάρχει και στα ιδιαίτερα τονισμένα φτερά- όσο και οι πιο δυναμικές του αναλογίες. Οι οποίες προκύπτουν από την αύξηση του μήκους κατά 11 ολόκληρα εκατοστά -έχει φτάσει πλέον τα 4,36 μέτρα- αλλά και τη μείωση του ύψος κατά 20 χιλιοστά. Ταυτόχρονα έχει μεγαλώσει σημαντικά, κατά 55 χιλιοστά το μεταξόνιό του (2.675 χιλιοστά), γεγονός που σύμφωνα με τους Γάλλους μηχανικούς και σχεδιαστές έχει βελτιώσει αισθητά το χώρο που αντιστοιχεί σε όσους κάθονται πίσω. Ενδεικτική για τη μεγαλύτερη άνεση στο εσωτερικό είναι η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ.  Που ανάλογα με τη θέση των πλατών των πίσω καθισμάτων κυμαίνεται από τα 412 έως και τα 1.323 λίτρα, με την πρώτη τιμή να είναι από τις καλύτερες στην κατηγορία. Premium πάντως είναι και η σχεδίαση του εσωτερικού, με την τελευταία εκδοχή του i-Cockpit να διαχωρίζει πιο έντονα, μέσω της κονσόλας που έχει πιο κλίση προς τα αριστερά, το χώρο που αντιστοιχεί στο οδηγό από αυτόν του συνοδηγού. Επίσης σε σχέση π.χ. με το ανανεωμένο 3008, η οθόνη αφής των 10,0 ιντσών του συστήματος infotainment -είναι το εξελιγμένο i-Connect Advanced- είναι πλέον ενσωματωμένη στην κονσόλα. Πολύ έξυπνα οι Γάλλοι έχουν διατηρήσει ακριβώς από κάτω και τα πολύ εύχρηστα πλήκτρα -ψηφιακά πλέον- άμεσης πρόσβασης στις πιο σημαντικές λειτουργίες (κλιματισμός, ηχοσύστημα, πλοήγηση κ.λπ.), ενώ υπάρχουν φυσικά όλες οι δυνατότητες διασύνδεσης και όλα τα συστήματα υποβοήθησης. Από πλευράς κινητήρων η γκάμα ξεκινά με τα συμβατικά τρικύλινδρα σύνολα βενζίνης PureTech των 1.200 κυβικών στις εκδόσεις των 110 και 130 ίππων, καθώς και με τον τετρακύλινδρο diesel των 1.500 κυβικών και των 130 ίππων. O πετρελαιοκινητήρας και η πιο ισχυρή έκδοση του 1.2 PureTech συνδυάζονται και με το αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων, που είναι βέβαια στάνταρ στις plug-in υβριδικές εκδόσεις. Αυτές ονομάζονται Hybrid 180 και 225 ε-ΕΑΤ-8 και το σύστημα πρόωσής τους αποτελείται από τον τετρακύλινδρο βενζίνης των 1.600 κυβικών, έναν ηλεκτροκινητήρα 81 kW και μια μπαταρία ιόντων λιθίου 12,4 kWh. Η συνδυαστική απόδοση φτάνει τους 180 και 225 ίππους αντίστοιχα και η ηλεκτρική αυτονομία μέχρι και τα 60 χιλιόμετρα κατά WLTP. Η φόρτιση της μπαταρίας, με τον προαιρετικό εσωτερικό φορτιστή των 7,4 kW (τριφασικός) και αντίστοιχο wall box διαρκεί 1 ώρα και 55 λεπτά. Τα αναλυτικά τεχνικά χαρακτηριστικά μπορείτε να τα δείτε κάνοντας κλικ ΕΔΩ. Το νέo Peugeot 308 θα είναι διαθέσιμο μέσα στη χρονιά και σε έκδοση στέισον.”

Πηγή: carzine.gr

19 Μαρτίου, 2021
Leave a Reply

Back to top
Σύγκρινε Οχήματα